Poprawne przekazanie czy zrozumienie informacji od potencjalnych partnerów biznesowym to kluczowa kwestia dla każdego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym świecie, który coraz częściej wymaga od nas umiędzynarodowienia działalności biznesowej, właściwe tłumaczenie materiałów sprzedażowych czy codziennej korespondencji z kontrahentami jest kwestią, która może zaważyć na być albo nie być rozwoju Twojej firmy.

W badaniu przeprowadzonym przez magazyn Forbes w 2011 roku menedżerowie średnich firm ze Stanów Zjednoczonych wskazali, że językowa nieumiejętność lub niepoprawne zrozumienie partnerów biznesowych z zagranicy jest jednym z trzech największych wyzwań w rozwoju ich biznesu. Statystyki mówią również o tym, że Polskie firmy coraz częściej sprzedają swoje usługi i produkty zagranicznym kontrahentom. W obliczu takich danych oczywistym wnioskiem jest to, że warto zainwestować w profesjonalną kadrę lub pomoc w zakresie tłumaczeń materiałów sprzedażowych czy też codziennej korespondencji.

Odpowiednie tłumaczenie nie ogranicza się jedynie do doboru poprawnego słownictwa, ale obejmuje również zrozumienie zagranicznych partnerów biznesowych. 

Profesjonalni tłumacze z wieloletnim doświadczeniem mogą Ci pomóc nie tylko swoją wiedzą i umiejętnościami językowymi, ale również doradzą co warto zaproponować w obliczu zagranicznych obyczajów czy standardów biznesowych.

Z doświadczenia wiemy, że profesjonalne tłumaczenie materiałów sprzedażowych, takich jak chociażby broszury reklamowe, czy newslettery internetowe zdecydowanie zwiększy Twoją szansę na pozyskanie nowych klientów. 

Warto pamiętać, że każdy błąd w takich materiałach wystawia bardzo niepochlebną wizytówkę Twojej firmie, warto więc zadbać o ich poprawność.

  • Codzienna korespondencja handlowa może zadecydować o być albo nie być sprzedaży Twojego produktu, dlatego warto się zastanowić nad codzienną, profesjonalną opieką językową wysyłanych wiadomości. Jest to gwarancja dobrego zrozumienia kontrahenta oraz świadczy o Twoim podejściu do szczegółów i jakości.

Tłumaczenie korespondencji handlowej w Radmal

Biuro tłumaczeń Radmal ma wieloletnie doświadczenie w codziennym wsparciu polskich firm w ich międzynarodowej działalności. Dzięki długiemu stażowi, wiemy, że nasze usługi mogą przydać się nie tylko w działaniu projektowym, ale i codziennym wsparciu Twoich operacji. 

Jak możemy wesprzeć budowanie pozytywnych relacji z zagranicznymi klientami?

  1. Korekta językowa maili i codziennej korespondencji. Podczas pracy z naszymi klientami widzimy, że jest to najczęstsze miejsce występowania błędów językowych. Wynika to z często mniej formalnego charakteru wiadomości czy też oczekiwanego, szybkiego czasu reakcji. Dlatego warto zainteresować się codzienną asystą przy tłumaczeniu maili na język obcy. Możemy zarówno dokonać korekty jak i tłumaczenia maila z języka polskiego. Wiemy, że oczekujesz efektu w krótkim czasie, dlatego jeszcze na początku współpracy ustalimy satysfakcjonujący czas reakcji, tak, abyś najpilniejsze materiały otrzymywał nawet w ciągu godziny.
  2. Wsparcie działu handlowego i sprzedażowego. Jesteś w trakcie przetargu lub przygotowania oferty dla nowego klienta z zagranicy? Nie pozwól sobie na błąd, ponieważ każdy może kosztować Cię utratę potencjalnego kontrahenta. Zatrudnij profesjonalnego tłumacza, który pomoże Ci w tłumaczeniu materiałów na język obcy oraz zweryfikuje poprawność złożenia dokumentu pod kątem interpunkcji czy łamania tekstu.
  3. Wsparcie działu serwisowego. Jeśli Twoi klienci są zmuszeni zweryfikować poprawne działanie wysłanego im urządzenia, jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie zrozumienie, tego co stanowi problem. Dlatego szczególnie ważne jest, abyś skorzystał z pomocy tłumacza, który zrozumie kolokwialne wyrażenia, skróty myślowe i dokładnie przetłumaczy, co miał na myśli zmartwiony klient.

Przed rozpoczęciem współpracy warto podpisać umowę, która zabezpieczy prywatność całej korespondencji oraz określi m.in. czas reakcji tłumacza na przesłane materiały do tłumaczenia. Pozwoli to na szybką i sprawną współpracę, która, mamy nadzieję, zaowocuje zarówno w pozyskaniu nowych klientów, jak i budowie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku Twojej firmy wśród kontrahentów z zagranicy.

 

Podobał Ci się ten artykuł?

Unikalne i ekskluzywne artykuły na Twój adres E-mail. Nie wysyłamy reklam, nie spamujemy. Zapisz się!

Email *
About author

Paulina Wiśniewska